Podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Pravidla portálu NextPark
I. Obecná ustanovení
- Tento řád, dále jen „Řád“, stanoví pravidla pro používání internetového portálu nacházejícího se na adrese URL https://nextpark.cz, dále jen „Portál“.
- Portál provozuje společnost SmartPark Solutions Sp. z o.o. se sídlem: 02-672 Varšava, ul. Domaniewska 47/10, zapsaná v Rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, XIII. hospodářským oddělením Národního soudního rejstříku, pod číslem KRS 0000867153, s daňovým identifikačním číslem NIP 5213911567, dále jen „Administrátor“.
- Adresa Portálu a kontaktní údaje:
- internetová adresa: https://nextpark.cz
- e-mail: contact@nextpark.io
- telefon: +48 222 662 439
- Každá osoba by si před používáním Portálu měla přečíst jeho Řád.
- Používání služeb Portálu vyžaduje, aby měl Uživatel aktivní a funkční e-mailovou adresu.
- Tento Řád stanoví práva a povinnosti Uživatelů a práva a povinnosti Administrátora jako subjektu, který spravuje a provozuje Portál https://nextpark.cz.
- Uživatelé jsou povinni dodržovat autorská práva a práva vyplývající z registrace vynálezů, patentů, ochranných známek, užitných a průmyslových vzorů.
- Každý Uživatel si může zobrazit, stáhnout a vytisknout obsah tohoto Řádu.
- Informace o rozsahu zpracování osobních údajů Portálem („Zásady ochrany osobních údajů“) a o používání souborů cookies („Zásady používání cookies“) jsou k dispozici na adrese https://nextpark.pl/pl/politykaprywatnosci.
II. Definice
- Uživatel – každá fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům (pouze osoby starší 18 let), která využívá funkce Portálu prostřednictvím internetu.
- Operátor – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, která podniká nebo provozuje činnost spočívající v poskytování parkovacích míst a spolupracuje s Portálem.
- Spotřebitel – fyzická osoba, která činí právní úkon nesouvisející přímo s její podnikatelskou nebo profesní činností.
- Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, která činí právní úkon vlastním jménem v rámci své podnikatelské nebo profesní činnosti.
- Podnikatel-spotřebitel – fyzická osoba, která činí nákupy v obchodě pro účely související přímo s jejím podnikáním, pokud tyto nákupy nemají charakter odborné činnosti.
- Registrace – dobrovolné poskytnutí údajů Uživatelem prostřednictvím vyplnění formuláře na Portálu.
- Zjednodušená registrace – údaje dobrovolně poskytnuté Uživatelem, získané s jeho souhlasem prostřednictvím zprostředkovatelského webu, například Facebooku.
- Zprostředkovatelský web – webová stránka, na které se Uživatel předem zaregistroval a vyjádřil souhlas s přenosem údajů pro registraci na Portálu.
- Cookies – krátké textové soubory obsahující informace potřebné k prohlížení obsahu Portálu, které se ukládají na koncovém zařízení Uživatele.
III. Rozsah služeb poskytovaných Operátory na Portálu
- V rámci Portálu má Operátor možnost prodávat své služby a Uživatel může mimo jiné:
a. získávat informace o službách Operátora;
b. rezervovat službu Operátora;
c. provádět online platby za služby poskytované Operátorem. - Smlouva vzniklá v důsledku nákupu služby Uživatelem (rezervace parkovacího místa, dále jen „Služby“) je uzavírána přímo mezi Uživatelem a Operátorem. Portál není stranou této smlouvy.
- Operátor je povinen informovat Uživatele o všech podrobnostech týkajících se poskytovaných Služeb, včetně práva na reklamaci a práva na odstoupení od smlouvy.
- Uživatel provede nákup Služby na Portálu následujícím způsobem:
a. vyplnění registračního formuláře a přihlášení;
b. výběr Služby (lokalita, data a časy parkování);
c. výběr doplňkových služeb;
d. výběr platební metody;
e. potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „Rezervovat“;
f. obdržení potvrzení rezervace e-mailem. - Uživatel může před odesláním objednávky zkontrolovat a opravit zadané údaje.
- Smlouva je uzavřena až po potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „Rezervovat“.
- Uživatel může kontaktovat Operátora prostřednictvím údajů uvedených na Portálu.
- Operátor je povinen poskytnout Službu Uživateli v souladu s rezervací.
- Uživatel při nákupu Služby prohlašuje, že je plnoletý.
- Platební metody za Služby stanovuje Administrátor.
- Kromě poplatků uvedených v potvrzení rezervace nemůže Operátor Uživatele zatížit žádnými dalšími náklady.
IV. Ceny a platby
- Ceny Služeb jsou stanoveny Operátorem v polských zlotých nebo v místní měně pro zahraniční parkoviště a zahrnují DPH.
- Konečná cena je cena uvedená na Portálu v okamžiku zadání objednávky Uživatelem.
- Informace o celkové hodnotě objednávky je k dispozici před potvrzením rezervace.
- Platba za rezervaci se provádí:
a. online platebním systémem;
b. platební kartou:- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- Mastercard Electronic
- Maestro
c. platbou po příjezdu na parkoviště u Operátora.
V. Reklamační řízení týkající se fungování Portálu
-
Uživatel má možnost podat reklamaci týkající se narušení fungování Portálu zasláním e-mailu na adresu uvedenou na stránce https://nextpark.cz, ve kterém uvede:
a. kontaktní údaje Uživatele;
b. typ služby, které se porucha týká;
c. druh nesprávného fungování;
d. časový úsek, který je základem reklamace;
e. námitky Uživatele;
f. okolnosti odůvodňující reklamaci;
g. požadovaný způsob odstranění zjištěného porušení (je-li relevantní).
h. Portál vyřídí reklamaci do 14 dnů od jejího podání, přičemž Uživatele informuje, zda reklamaci uznává a jakým způsobem ji hodlá vyřešit, nebo jej informuje o zamítnutí reklamace s odůvodněním svého stanoviska. -
Odpověď na reklamaci bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou Uživatelem.
-
V případě uznání reklamace Portál neprodleně podnikne kroky k jejímu vyřízení.
-
Pokud bude nutné vrátit finanční prostředky za transakci provedenou platební kartou, prodávající provede vrácení částky na bankovní účet připojený k platební kartě objednatele.
VIII. Registrace
- Registrace na Portálu je pro Uživatele bezplatná.
- Uživatel si vytvoří „Účet“ registrací, při které poskytne své jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo.
- Po vyplnění formuláře je Uživatel povinen přijmout tento Řád.
- Na e-mailovou adresu uvedenou ve formuláři bude zaslán aktivační odkaz. Pokud Uživatel neobdrží aktivační odkaz, může se obrátit na Portál, který neprodleně poskytne potřebné informace. Po kliknutí na aktivační odkaz si Uživatel nastaví heslo ke svému Účtu.
- Přijetím Řádu Uživatel potvrzuje:
a. že se dobrovolně přihlásil k využívání služeb Portálu;
b. že se seznámil s Řádem;
c. že údaje uvedené ve formuláři jsou pravdivé. - Operátor se registruje tímto způsobem:
a. podepsáním Smlouvy s Administrátorem;
b. seznámením se s Řádem a jeho přijetím;
c. obdržením hesla od Administrátora po úspěšné ověření jeho podnikatelské činnosti. - Heslo k Portálu pro Operátora přiděluje a zasílá na e-mailovou adresu Operátora (sloužící jako přihlašovací jméno) Administrátor po schválení a zpřístupnění účtu Operátora v Administrátorském panelu. Heslo lze změnit v Panelu Operátora.
- Heslo používané k přihlášení do Portálu může obsahovat písmena, číslice a speciální znaky. Každý Uživatel má jedinečné heslo. Heslo lze změnit na stránce https://operator.nextpark.pl zadáním e-mailové adresy a kliknutím na tlačítko „Obnovit heslo“.
- Procházení obsahu Portálu nevyžaduje registraci.
IX. Zjednodušená registrace
- Uživatel má možnost se registrovat prostřednictvím zprostředkovatelských služeb.
- Registrace prostřednictvím Facebooku je možná kliknutím na tlačítko „Facebook“ umístěné na stránce Portálu.
- Po dokončení zjednodušené registrace, včetně seznámení se s Řádem a udělení souhlasu s přenosem údajů z prostředkujícího Portálu, Administrátor obdrží následující informace:
a. veřejný profil;
b. e-mailovou adresu;
c. datum narození. - Aplikace Portálu bude mít možnost zasílat oznámení na účet Uživatele ve zprostředkovatelském Portálu.
- Uživatel, který se zaregistroval prostřednictvím zjednodušené registrace, má stejná práva a povinnosti jako Uživatel, který se registroval prostřednictvím formuláře na Portálu.
- Uživatel, který se registruje prostřednictvím zprostředkovatelských služeb, bude přesměrován na stránku https://nextpark.cz/ za účelem využívání služeb Portálu.
- Při registraci na stránce https://nextpark.cz/ kliknutím na kartu zprostředkovatelského Portálu bude Uživatel automaticky přihlášen do Portálu.
X. Práva a povinnosti Uživatele
- Uživatel je povinen provést všechny úkony související s nákupem Služby.
- Uživatel nese odpovědnost za neplnění svých závazků vůči Operátorovi.
- Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku nebo mimo obchodní prostory, má právo od ní odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů.
- Uživatel nesmí na Portálu zveřejňovat názory obsahující:
a. nezákonný obsah;
b. urážlivé, pomlouvačné, výhrůžné, obscénní nebo neslušné materiály;
c. nepravdivé nebo zavádějící informace;
d. obsah porušující práva třetích osob;
e. spam;
f. odkazy a reklamy;
g. viry nebo jiné škodlivé technologie, které by mohly poškodit Portál nebo Uživatele. - Uživatel nebo jakákoli osoba, která se dozví o porušení práv, je může nahlásit zasláním zprávy s uvedením typu porušení a subjektu, který se jej dopustil.
- Uživatel nesmí sdílet své přístupové údaje ke svému účtu na Portálu s třetími osobami.
- Uživatel využívající Portál se zavazuje dodržovat autorská práva a práva vyplývající z registrace vynálezů, patentů, ochranných známek, užitných a průmyslových vzorů, a to jak ostatních Uživatelů (grafiků/designérů), tak i Portálu.
- Uživatel nesmí kopírovat, upravovat ani šířit obsah, obrázky, loga nebo jiná díla bez předchozího souhlasu oprávněné osoby.
- Porušení pravidel lze nahlásit zasláním e-mailu na adresu: contact@nextpark.io.
- Na Portálu je zakázána jakákoli činnost Uživatele, která by hrubě porušovala tento Řád nebo platné právní předpisy.
XI. Práva a povinnosti Operátora
- Operátor po podpisu Smlouvy o spolupráci s Administrátorem a po obdržení přístupového hesla k Portálu může:
a. určit předmět poskytovaných Služeb;
b. stanovit cenu za Službu;
c. kliknout na kartu „Přidat“, čímž přidá Službu do nabídky na Portálu po předchozím schválení Administrátorem. - Operátor je povinen informovat Uživatele (Spotřebitele nebo Podnikatele-spotřebitele) o všech podrobnostech poskytovaných Služeb, včetně práva na reklamaci a možnosti či nemožnosti odstoupení od smlouvy, a o dalších povinnostech Operátora vůči Spotřebiteli vyplývajících ze Zákona o ochraně spotřebitele.
- V případě zrušení Služby ze strany Operátora má Uživatel právo uplatnit veškeré své nároky vůči Operátorovi, včetně náhrady vzniklých nákladů.
- Operátor umisťuje na Portál obrázky, loga a texty a uděluje Administrátorovi licenci k jejich zveřejnění a distribuci pro účely realizace Smlouvy, Řádu a marketingových aktivit.
- Operátor prohlašuje, že má právo udělovat licence a sublicence k právům duševního vlastnictví předaným Portálu.
- Podepsáním Smlouvy Operátor potvrzuje, že má oprávnění k provádění všech závazných činností a splňuje podmínky pro výkon smlouvy v souladu s informacemi poskytnutými Portálu.
- Pokud Operátor ztratí právo k zastupování nebo není schopen splnit své závazky, je povinen o tom okamžitě informovat Portál.
- Administrátor může okamžitě ukončit smlouvu o poskytování elektronických služeb s Operátorem v případě, že:
a. Operátor neaktualizoval své registrační údaje;
b. Operátor bezdůvodně zrušuje Služby;
c. Operátor zveřejňuje nepravdivý nebo nezákonný obsah;
d. Operátor rozesílá nevyžádané obchodní informace;
e. Operátor opakovaně nebo hrubě porušuje Řád nebo Smlouvu o spolupráci. - Další podmínky spolupráce mezi Operátorem a Administrátorem jsou upraveny Smlouvou o spolupráci.
XII. Práva a povinnosti Administrátora
- Administrátor dbá na řádné fungování Portálu.
- Administrátor si vyhrazuje právo zablokovat účet Uživatele/Operátora v případě:
a. porušení smluvních podmínek nebo Řádu,
b. jednání na újmu jiného Uživatele, Operátora nebo Portálu,
c. poskytnutí nepravdivých údajů,
d. neprovedení nebo nesprávného provedení závazků vyplývajících z rezervace provedené Uživatelem, z jiných důvodů než vyšší moci. - Administrátor si vyhrazuje právo zrušit rezervaci provedenou na Portálu, zejména v případě:
a. technické chyby,
b. nepravdivých informací zadaných Operátorem,
c. nedostupnosti míst na vybraném parkovišti.
d. V případě zrušení rezervace obdrží Uživatel vrácení zaplacených prostředků. - Administrátor nenese odpovědnost za:
a. obsah a informace poskytované Operátory, zejména za jejich pravdivost, aktuálnost a spolehlivost,
b. činnosti neoprávněných třetích stran, kterým Uživatel/Operátor poskytl přístupové údaje ke svému účtu na Portálu,
c. vzájemné závazky mezi Uživateli a Operátory související s nákupem Služby,
d. záruky poskytnuté Operátorem,
e. stížnosti Uživatele týkající se výkonu služby Operátorem a ověřování pravdivosti informací, podmínek a cen uvedených Operátorem,
f. jakékoli škody vzniklé v důsledku zastavení poskytování Služeb nebo smazání účtu Uživatele, pokud k tomu došlo vinou Uživatele nebo kvůli porušení právních předpisů nebo Řádu,
g. jakékoli škody vzniklé v souvislosti s využitím údajů a informací z Portálu Operátorem/Uživatelem,
h. finanční závazky Uživatele související s provedenou rezervací u Operátora. - Administrátor neodpovídá za nezákonné jednání Uživatele nebo Operátora, pokud Portál neměl povědomí o skutečnostech a okolnostech.
- V případě, že Administrátor získá informace o nezákonném jednání Uživatele nebo Operátora, je povinen okamžitě požadovat ukončení takového jednání.
XIII. Pravidla zpracování osobních údajů
- Uživatelé jsou informováni, že správcem osobních údajů shromažďovaných při poskytování služeb je společnost SmartPark Solutions Sp. z o.o., se sídlem na adrese: 02-672 Varšava, ul. Domaniewska 47/10, zapsaná v Registru podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, XIII. hospodářským oddělením Národního soudního rejstříku, pod číslem KRS 0000867153, s NIP 5213911567.
- Administrátor se zavazuje k bezpečnému uchovávání osobních údajů.
- Osobní údaje a informace uvedené v registračním formuláři nebo v e-mailu budou Administrátorem používány za účelem řádného fungování Portálu.
- Uživatel má právo kdykoli přistupovat ke svým osobním údajům, měnit je nebo požadovat jejich okamžité smazání po oznámení Administrátorovi, který na žádost Uživatele údaje změní nebo zcela odstraní.
- Administrátor se zavazuje k zavedení technických a organizačních opatření k ochraně údajů, zejména k jejich zabezpečení proti neoprávněnému přístupu.
- Odesílání informací pro účely přímého marketingu vlastních služeb Administrátora je možné pouze se souhlasem Uživatele. Tento souhlas je dobrovolný a může být kdykoli odvolán.
XIV. Závěrečná ustanovení
- Řád je dostupný na adrese: https://nextpark.pl/pl/regulamin.
- Pokud je Uživatel Spotřebitelem, informace o možnostech mimosoudního řešení sporů a podmínkách jejich dostupnosti jsou k dispozici na úřadech okresních (městských) ombudsmanů pro spotřebitele, v organizacích chránících práva spotřebitelů a na stránkách Inspektorátů obchodní inspekce. Další informace lze nalézt na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů:
a. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
b. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
c. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. - Spotřebitel má následující možnosti mimosoudního řešení sporů:
a. Stálý rozhodčí spotřebitelský soud při Inspektorátu obchodní inspekce – možnost podání žádosti o vyřešení sporu vyplývajícího z uzavřené Kupní smlouvy;
b. Krajský inspektorát obchodní inspekce – možnost podání žádosti o zahájení mediačního řízení ke smírnému vyřešení sporu mezi Spotřebitelem a obchodem;
c. Okresní (městský) ombudsman pro spotřebitele nebo organizace na ochranu spotřebitelů (např. Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Federace spotřebitelů na bezplatné infolince 800 007 707 nebo Sdružení polských spotřebitelů na e-mailové adrese porady@dlakonsumentow.pl;
d. Platforma Online Dispute Resolution (ODR) dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. - Pokud je Uživatel Podnikatelem, všechny spory vyplývající z tohoto Řádu nebo kupních smluv budou nejprve řešeny smírně mezi stranami prostřednictvím vyjednávání nebo mediace. Pokud nedojde k dohodě, budou spory řešeny u příslušného obecného soudu v místě sídla Administrátora.
Příloha č. 1
Vzor formuláře odstoupení od smlouvy podávaného v běžné písemné a elektronické formě
……………….. …………..
(místo) (datum)
Jméno a příjmení spotřebitele(ů)
Adresa spotřebitele(ů)
Korespondenční adresa –
ul. ……………………, …- ……… ……...,
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Já, níže podepsaný/podepsaní, tímto informuji/informujeme o mém/našem odstoupení od smlouvy uzavřené dne ……………….. na poskytování služby využívání Portálu ………………………….. dostupného na doméně ….. .
.............................................
Datum a podpis
Parkoviště u letiště
Porovnejte ceny a rezervujte si parkovací místo u letiště.