nextpark logo

Změna rezervace

Můj let byl zpožděn / letím dřívějším letem. Co musím udělat?

Pokud je vaše letová směna ve stejný den, nemusíte se ničeho obávat. Čas uvedený při rezervaci je orientační. Pokud je to možné, informujte o změně parkoviště telefonicky. Svou rezervaci můžete také změnit pomocí zákaznického panelu na našich webových stránkách. Je to možné před odjezdem i během odjezdu.

Jak změním čas příjezdu?

Využijte možnost upravit svou rezervaci dostupnou na našich webových stránkách nebo kontaktujte přímo parkoviště. Kontaktní číslo naleznete v potvrzení, které jsme vám zaslali na uvedený e-mail a telefonní číslo.

Nepamatuji si, která e-mailová adresa je v rezervaci.

Nemusíte si s tím dělat starosti. Potvrzení rezervace bude zasláno SMS zprávou na uvedené telefonní číslo ihned po rezervaci a 24 hodin před příjezdem na parkoviště.

Neobdržel jsem e-mail s potvrzením rezervace.

Tato situace může nastat. Kromě e-mailu zasíláme také potvrzovací SMS s vaším rezervačním číslem. Pokud SMS dorazila, nemusíte se ničeho obávat. Je to dostatečný doklad pro potvrzení rezervace na parkovišti. Pokud žádná ze zpráv nebyla doručena nebo chcete obdržet potvrzení e-mailem, informujte nás a požádejte o potvrzení. Kontaktní údaje naleznete na našem webu v záložce Kontakt. Můžete napsat e-mail, zavolat nebo využít chat na našem webu.

Přijedu jiným autem, než je uvedeno v rezervaci. Vstoupím na parkoviště?

Ano, samozřejmě. Registrační číslo uvedené v rezervačním formuláři je pohodlí pro zaměstnance parkování, není však nezbytnou podmínkou. Kromě toho můžete změnit svou rezervaci a uvést registrační značku vozu, se kterým přijíždíte.

Mohu změnit/zrušit svou rezervaci?

Ano, rezervaci je možné změnit nebo zrušit. Doba pro provedení změny vaší rezervace se liší v závislosti na parkovišti, kde rezervaci provádíte. Ve většině z nich lze změny nebo zrušení provést do 24 hodin před příjezdem. Informace k tomuto tématu naleznete v detailu nabídky parkoviště.